Mauritius rum fektori

2019 február. második munkanapom

..reggel hétkor a főnök irodájában indítottam….maurice….rendes csákó…kávéval kínált…majd közölte, hogy ma qrva meleg lesz….levesz a futószalagról, és beoszt didier mellé az öntözőbrigádba….egyébkėnt is vegyem megtiszteltetésnek, hogy a brigádvezető mellé kerülök….”jobb ha víz mellett vagy” mondta….én jeleztem hogy szívesen lennék rum közelben, …de az még sok…sok….év amíg bizonyítok…..bekezdtünk…egy szép piros traktoron ment az ügyködés…didier eligazitott…először elmentünk vízért, majd irány az ültetvény….itt is fontos feladatom volt….a hétsoronként elhelyezett vízcsapnál én teremtettem meg az összeköttetést a tartályverda és a főcsap között….azaz rákattintottam….ilyenkor didier mindig rágyújtott és a homlokát törölgetve kijelentette, hogy túlvagyunk a nehezén….kb nyolc perc alatt leadtuk a muníciót…és indulás vissza a főcsaphoz….a harmadik kör után didier megkért, hogy lassítsak egy kicsit, mert túl gyors a tempó…milyen tempó vazzeeg….hisz semmit nem csináltunk….megtudtam tőle hogy az a szabályos, ha kicsit üldögėlünk egy pálma alatt….vagy a vīztároló kis tónál….persze maurice ne tudjon róla…közben kifejtette, hogy milyen fontos meló az övé, mert ha kiszáradna a cucc, akkor a maurice meg a köcsög tulaj is mehetne a picsába…a tulajra nagyon fújt valamiért….asszem ő is a híres kis magyar faluban degecen született….az ebédet ketten nyomtuk maurice-al…jó a csumijuk….egy kreol csirkeleves volt, meg lamb panini….én megköszöntem neki hogy jöhetek minden másnap…a távolbanéző edzések miatt, meg megkért hogy a meló utãn mutassam meg, hogy nézek távolba….ő is szeretné megtanulni….nagy megtiszteltetés neki is….aszonta hogy ha hiszem, ha nem, még nem bulcsázott együtt távolbanéző világbajnokkal…..ebéd után gyorsan ment az idő….didier-vel elárnyékolgattunk…eszembe jutott…otthol….emlékszel…..a rendszerváltáskor a híres reklámra..” árnyékolástechnika kapitánynál…”….didier az egész kapitány kompanit egyedül meghalózta….elárulta, hogy a fő helye a kis tavacska….itt nagyon szeret….aztán elszívott még egy bagarettát és elköszönt….még meg kellett nėznem, hogy ő miként néz távolba….felállt és a traktor orrán büszkėn mutatta, hogy ő is látja ám a hegyet….kérte hogy én is mutassam meg mit tudok..felálltam mellé és mondtam hogy a reunioni Le Tampon kisváros főterén mi zajlik jelenleg….” esernyővel sėtálgatnak…a kávézo terasza tele….várj egy szőke bombázó most száll ki a jaguárból”….nagyon tetszett neki….elbucsúzott..kicsit sántikálva billegett kifelė…..merde…putain….reunion?…le tampon?.?….hogy csinálja???……én már a főnöknél voltam lé ügyben…alkalmi munkást naponta pengetik….átvettem a zsetont….komótosan megszámoltam…maurice rámnézett….kvázi hogy megvagyok-e elėgedve a lėvel….úgy gondolom hogy mindketten elégedettek vagyunk a fizetésünkkel….Ő az ENYÉMMEL…én az ÖVĖVEL…..!!!

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

Design a site like this with WordPress.com
Get started