Canarias Open

2019.október

nemzetközi távolbanéző verseny

…hát gyerekek…ennek is vége …ez a Lanzarotei szakasz a legkeményebb az összes közül….aki nem tudná…a canarias versenyen nem lehet szemcseppet használni….kegyetlen…és ez a lanzarotei pedig kiemelten durva…mert ez egy vulkanikus sziget és minden fekete…olyan mintha a moziban egy üres fekete vásznat bámulnál…Szóval…itt a hét kanári sziget között kell hesszelni…napi tíz-tizenkét órát….nagyon gáz….jó itthonról nem….de menj ki és próbáld meg baszki…majd meglátod……na az eredményekről….második lettem,….nem rossz,….sajnos az utolsó szakaszon La Gomera szigetéről kellett átnézni Fuerteventura szigetére, és pont egy akkora homokvihar volt Corralejo mellet, hogy nem láttam jól a témát…peches volt a sorsolásom is, mert tíz perccel utánam jött a német Jürgen Johann Kepler…és nála enyhült a szél…tisztán látott….de hát ez egy ilyen sport…igy ő lett az első, én a második, a harmadik pedig Ludwig Carl Zeiss….a burját Dambardan C. Dzsordzijev pedig a negyedik…az ötödik óriási meglepetésre egy japán a szendai versenyző Ataru Hirayama Kijocugu…a lengyelek akik eddig ergyák volak távolbanézésben…most odavágtak…egy volt autóversenyzőjük Mateusz Sodrótzky a tízbe ért…ő esténként Zubrówka vodkával gyakorolt…kiváló eredménnyel…….ez egy nehéz év volt…rámfér a pihenés…és egyben el kis kell gondolkodnom, hogy meddig tudok még versenyezni?….az erőnlétemmel és a technikámmal nincs baj, taktikus is vagyok….de annyi az új versenyző…különböző nemzetek….egyre nagyobb a konkurencia…az ötvenbe értek olyan versenyzők, hogy álmomban sem gondoltam volna…..nafigy…..a nyugatszibériai nyenyec harcos…fiatal és mindent bír….egy zimbabwei lembák játékos..szívos…meg sem rezzen a napon…vagy….szerintem a jövő bajnoka…egy salvadori pipil távolbanéző…Alejandro Abelito Abraham…a pipilek nagyon jók párosban is….a salvadori kormány sokat áldoz a távolbanézésre…a serdülő és a junior pipilek már most vernek mindenkit…és itt vannak a dél szudáni dinkák…hát öcsécském…. láttál te már dinkát távolbanézni? ..hát sajnálhatod…..amikor először láttam ….dobtam egy hátast….pedig nálam rutinosabb kevés van a mezőnyben…45 éve versenyzek….mindig bent voltam a százban….nemtom…az LDSA …a Nemzetközi Távolbanéző Szövetség.. (Long Distance Sight Association ) elnöke Pablo F.Hess már évek óta hív az elnökségbe….átgondolom….

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

Design a site like this with WordPress.com
Get started