Canarias Open Playa Papagayo

2019 október távolbanéző Masters verseny

….tegnap délelőtt a playa papagayon kezdtünk reggel kilenckor…az egyik legdurvább etap….itt bemelegíteni sem lehet….kisbusszal kihoznak….két perc alatt fel kell állnod a sziklára és azonnal nézni kell …aki követi az eseményeket, az tudja hogy itt még szemcseppet sem használhatsz….nekem nagyon fekszik ez a terep….át kellett nézni afrikába….marokko…tarfaya…ez egy kis falu….a falu szélén álló malom oldalára támasztott tárgyakat kellett felismerni….mindenki elhasalt egy nagy kerek szitán…nem vágták….én mint régi pesti csibész, azonnal átlãtok a szitán….úgyhogy..itt szereztem negyven pont előnyt…az amerikai versenyző Jeff sem ismerte fel, az etap után elmondta, hogy még nem látott soha szitát…..a Stanfordon végzett kiválóan….de úgylátszik nem molnár szakon…..délután átmentünk Puerto del Carmenbe….itt már akkora előnyöm volt, hogy fél szemmel teljesítettem az agadíri szakaszt, gintoniccal…!…..jelenleg második vagyok…nagy meglepetésre egy ismeretlen japán vezet….zöld kártyával jutott a főtàblára…..asszem az utolsó két nap lenyomom…

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

Design a site like this with WordPress.com
Get started