Carinthia Open

Távolbanéző Masters verseny 2020 augusztus

hát nem volt könnyű …két durva hét…jó hogy vége!!!….na akit érdekel…helyszín: csak hogy érzékeld a nehézségeket….szlovén alpok..Karavánkák a kegyetlen Mittagskogel-el…..a szigorú Veliki Stol-al…majd Faakersee…később Ossiachersee…a folyton tükröződő kék vasszerral….a napot ahogy visszaveri….és akkor nézz át Anneheimből Drobollachba…a rikító zöld fenyvesek…a pokoli piros virágokkal tarkítva….mind..mind nehezítő tényező….de hát ezért is ez az egyik legnehezebb masters……..a tízezer néző a Gerlitzen tetején hősiesen végigszurkolta a versenyt….hát ha ők nincsenek…lehet hogy én sem fejeztem volna be…kétszer is a feladáson gondolkoztam….de a sportorvos összerakott egy sattendorfi étterem kerthelyiségében…és egy háromórás prosecco kezelés után a folytatás mellett döntöttem….és lehet hogy idén nem is lesz több verseny…csonkamezőny volt….a szudániak, az etiópok nem mertek jönni…a kiváló mauritiusi versenyző sem volt itt…saját felelősségre a remek szibériai nyenyec barátom eljött…a páros társam a burját Dambarda C. Dzsordzsijev sérülten érkezett…maszk is volt rajta és a balszemén is kötés…amúgy Dayanosan….párosban lejelentettek…csak egyéniben indult…már reggel kezdődött a cirkusz…a pandémia miatt hajóval vittek a rajthoz….na kurvára hiányzott hajnalban a hullámzó tavon billegni….ez van…a karintiai versenyző persze már itt egy kulacsból aperol spritzet szürcsült szívószállal…elnézték neki…egyszer nem ellenőrizték….hiába na..a hazai pálya előnye…egyébként tavaly ő volt az aki szemcseppet is becsempészett…csak mondom……..második lettem….már egyszer írtam, hogy visszavonulok azt hiszem…az LDSA ( Long Distance Sight Association ) elnöke…főtitkári posztot ajánlott….időt kértem……az eredmény…ja télleg….második lettem….a sportág egy kiváló csillaga győzzött le…a kopaszlátomási ( Tarvisio ) Andrea Pietro Secchi….

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

Design a site like this with WordPress.com
Get started