…novemberi időjárás…és egyéb….

2018 november 3.

………péntek hajnalban megérkeztünk madridból…munkanap van vagy miarosseb…. najó nem igazi, csak olyan magyaros…tudod ..nyitva van de csak egyig..ja a bank..az nincs…az csak hétfőn…” az irodisták nem dolgoznak meg az állami alkalmazottak sem”…persze mert ők…hallom már a tuján…anno fábry sanyi jól mondta….” félversenykerékpár” ( tipikus szoci termék)…mi van ba…meeggg.???…most megyen vagy nem megyen???…namindegy ..én álmosan konstatáltam hogy meg vagyok jőve télleg……..megyek a bégyé (budagyöngye ) felé hatvanegyessel…hatvan körüli hölgy és úr beszélgetnek…” őrület…megsülök…tegnap is elindulok reggel egy tavaszi kabátban de már a moszkván ömlik rólam a víz…a piacon meg egyenesen aszittem hogy elájulok…le kelletett ülni egy padra…kértem is egy kis vizet…lajos higgye el ez nem normális…há mileszitt???…a gyulabácsiék kérték hogy legyen fűtés..már egy hónapja van is….jó az időseknek kell…azé éjjel még kell temperálni…meg a keringésük…de ma szólok a rózsikának…tudja az új közös képviselőnk…a régi??…ne is mondja lajos…az egy gazember volt…mennyivel?? mennyivel???….négymillióval lajos….hápersze fel van jelentve…az új lakó intézi , nagyon rendes ember …menő ügyvéd…mindenkit ismer…dehogy ott lakik..az elsőn a ilikéékkel szemben….mindenképp le kell zárni…azé nehogymá feleslegesen fizessük…ki győzi ezt …ki??…kérdezem én…jó persze most nem kell fizetni, mert alig fűtöttünk eddig..meg el is lesz zárva…remélem majd meglátszik a fűtésszámlán….ugyan lajos…visszaüt..meglássa ez vissza fog ütni….nehogy még jövő júniusban is fűtsünk…nehogy..attó félek…hát a május az biztos…dehogyis higgye el teljesen fel van borulva az egyensúly….a onokám is mongya hogy lövöldöznek ezek mindent felfelé…hát kik?..kik??…a nagyhatalmak….hámeg a kína….ugyan lajos…má hogyne lenne összefüggés…nézze meg ha megy haza..a földszinten..nézze csak meg…a gizi néniéknél a leandert…be sem hozta…még virágzik..és a másodikon a citromfa??? …az összes karácsonyi kaktuszom virágba borult…ilyen még sosem volt….a laciék lementek kenesére a házhó…elzárni a vizet…és fürödtek a balatonba…lajos..november elsején..a balatonban..érti?!!…hámilesszitt???…dehogy mentem le velük…vót elég dolgom….mire végigjártam…óbuda…fiumei út….nem az anyósom nem…..nem ő szórással kérte….már csak az hiányozna….így sem bírom már…nem is tudom mi lesz jövőre….dehogy volt olcsóbb…azé mer jóidő vót…gazember ez mind….kihasználják….én itthol a kertben letörök kis ágacskákat ..arról a sárga díszbogyós bokorról ami a szabóék előtt van…ahhoz szoktam venni krizantémot…de idén az sem vót….persze hogy gazember…mindaz ércsemámeg…visszaélvele….nem lajoskám…a piacra megyek..a fényre…a uramnak veszek egy kis csécsit meg egy kis tepertőt…dehogy vigyáz..nem tudja megállni….nagyon szalonnás a jancsikám…megaztán úgy vagyok vele….ami jól esik…ha megkívánta….nem …azt nem…letiltotta a főorvos úr…a sava miatt….pedig de szerette…két kis kupicát reggel….mindenrő nemongyá le….mondtam neki……..lajoskám…de jó hogy láttam…évikét puszilom…jöjjenek át eccer…onokára vigyáz…onokára vigyáz…jancsi is mindég emlegeti magukat….kár hogy elköltöztek…legalább meglátogatná a régieket…nincs olyan messze az a hűvösvölgy!!….na isten áldja….várjon…a kardigánja…!!! „

Leave a comment

Blog at WordPress.com.

Up ↑

Design a site like this with WordPress.com
Get started