2019 Cannes…Alain Delon…életműdíj…megvizsgáljuk….

..ismert ugye, hogy idén májusban Cannes-ban A.D.-t életműdíjra jelölték….miért is?….csak néhány apró kis dolog miatt….a sok száz film melyekben szerepelt a legjobb színészekkel ….a legkiválóbb rendezőkkel….gimista koromban ha megpattantunk az óráról…a Volt egyszer egy vadnyugaton kívül…kizárólag Delon filmekre hegyeztünk….olyan mákunk volt, hogy sokszor feliratos volt…miután francia tagozatra jártunk, akár gyakorlati órának is vehettük volna….felsorolni lehetetlen de mégis…csak hogy emlékezz…”Rocco és fivérei „ „ A szökevény „ „Borsalino „ „ A medence „ ..” Kalandorok” ..” Két férfi a városban”….a kiváló zsaru filmjei J.L. Trintignant-al….etc…etc…..te és képzeld….mindig a legnagyobb bombázó gádzsikkal játszott….Darc, Bardot, Loren, Cardinale, Girardot…később a fiatalok Parillaud…lehetetlen felsorolni….tehát ha a tinik elmentek moziba….viszonylag egyszerű volt a képlet….a csajok a Delonba, a skacok a Bardot-ba voltak szerelmesek…vagy valamelyik más nőpartnerébe….tehát itt volt néha egy kis nézeteltérés hogy Brigitte vagy Claudia…de baszki a túloldalon nem …minden kiscsaj egyöntetűen…mondhatni teljes mellszélességgel Delonba volt kajli !…..attention….!!! világszerte…!!…úgy gondolom elmondhatjuk, hogy egy nemzedék ikonja volt A.D…..na ezek után teljesen érthetően a szervezők úgy döntöttek hogy dukál neki ez a kis címecske…hamá eddig nem jutott eszükbe, és mégiscsak már 83 éves…….de mi történt?…egy amerikai szervezet…nem francia..nem..nem.. …a „ Woman and Hollywood” tagjai aláírásgyüjtést szerveztek …hogy A.D. homofób..és nőgyűlölő…és miket mondott ..jajjjj….jajjjj…és hogy ők tudják hogy A.D. 1968-ban egy híres szinésznő fenekére is rácsapott…akit egyébként ez nem zavart…sőt….de a W.aH. nőtagjait bizony zavarja….olyannyira hogy követelik hogy ne kapjon életműdíjat a jóképű…én nem ismerem a szervezet tagjait….de szerintem a gondolatmenet a következő volt a felháborodott hölgyeknél……Alain Delonnal nem lett volna rossz megvizsgálni a kispárnát….de én nem fértem be a keretbe…még a bővítettbe se…de noch dazu-ból jelentik…még tarcsi sem lehettem…na akkor meg basszunk oda neki…most a széljárás is kedvez ilyen ügyekben…,én egyből mondtam a főnökasszonynak, hogy egy 83 éves embernek nem hiányzik már ez….márhogy a balhé…rá ne menjen szegény…és augusztusban jött a hír, hogy kisebb agyvérzéssel kórházba került…én nem állítom hogy összefüggés van a májusi balhé és a betegség között….de azért lehet….figyeltem az arcát….francia adón élőben láttam az átadást….a lánya Anouchka adta át a díjat…meghatódott persze kis könnycsepp….de én nem azt láttam az arcán a köszönőbeszéde alatt, hogy „ nalátjátok mégis megkaptam „…nem..nem…inkább azt, hogy ezt meglehetett velem tenni??…itthon franciaországban…meghurcolnak..??…a semmire …persze minden hazai példásan kiállt mellette…Catherine Denevue…az isteni B.B. is…a rendezők..meg aki él és mozog….és mégis….rosszul végződött a sztori….a nagy ünnep helyett…más volt…egy botrányos előjáték után egy látszólagos happy and..!! egy szónak is száz a vége….olyan a világ, hogy bárkivel bármit….egy másodperc alatt hazabasznak akárkit..ha jogos, ha nem….hát itt tutti nem volt indokolt..!!!• …..én Virág elvtárs szavaival búcsúzom…” Én csak azt mondom, Pelikán elvtárs, a nemzetközi helyzet egyre fokozódik. „

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

Design a site like this with WordPress.com
Get started