Szmúdi aktív szénnel

2018 december

…a múlt héten az egyik fáradt ,ködös, nyálkás, …de szerencsére kurva hideg reggelen…tudod amikor semmihez nincs kedved….úgy hét óra körül, a főnökasszony megállt az íróasztalomnál…és kiadta a napi feladatot…” etyuska ugorj be a spárba és vegyél szmúdit..tudod amit reggelente szoktam inni.”…tudtam..! és be is ugrottam… ..a főnökasszony,ha megbíz valamivel,akkor azt szeretem hibátlanul teljesíteni, mert az számos előnnyel jár….plédául mondok egyet…hétvégén megyek zsugázni…mire ő: már megint szombaton kell menni, amikor egész nap itthon vagyok….jójó..drágám…és akkor váratlanul előhúzom a tuttit…és hogy megvettem a szmúdit kicsim…nahogy…kinek a férje tud még úgy szmúdit venni mint én szívem!….és ha nem is örül,de azért belátja hogy ez nem kis teljesítmény…főleg úgy hogy egész héten ez az egy feladat volt…ezt ő is vágja és mondja is ..” még jó..más dolgod nem volt a héten” …igaz..igaz…de azt teljesítettem…arányom százszázalékos…egyből-egyet !! …szóval….beugrottam a spárba , már a bejáratnál konstatáltam, hogy otthon hagytam az optikát…ami nem kis hiba, de úgy gondoltam,hogy egy mezei szmúdi vásárlásnál…nehogymááá!!! …..a gyümölcsöt csak felismerem….nagy műgonddal vettem vagy hat fajtát az én drágámnak,és büszkén siettem haza….másnap reggel..a konyhából hallom…” jesszusom mit vettél??? …ez tök fekete…” mi ?? rohanok izgatottan én is….és télleg ott áll kezében a pohárral, melyben fekete lé van……annyira meglepődött, hogy elfelejtett lebaszni….na mi a leírás…nyugi..nézzük meg…alma,banán, szőlő,cseresznye tartalmú készítmény,gyümölcspürével és aktív szénnel!…naugye…tudod mennyit kerestem ezt…az aktív szén nagyon egészséges drágám…direkt neked…jó az emésztésnek…persze nem vette be…de télleg, miért kell gyümölcslébe tonképp gyógyszert tenni…na én utána néztem…találtam egy írást a Ridikül portálján …tavalyi…Sebők Judit írta … A legújabb divat az aktív szén-tényleg mindenre jó? ..címmel…….ebből idéznék.. „Ez a fekete lötty az egyik legjobb méregtelenítő? Vagy csak egy újabb divat, aminek mindenki bedől? Év elején mindenki megfogadja, hogy egészségesen fog élni. A kezdeti lelkesedés aztán hamar elillan és azon kapjuk magunkat, hogy esszük a sütit, lustulunk a tévé előtt, és az egészséges élet továbbra is csak álom marad. Előfordul, hogy amikor elhatározásra jutunk, mindent kipróbálunk, hátha valami beválik. Mit szólnánk ahhoz, ha egy üveg fekete valamire rá lenne írva, hogy aktív szén és a címke a méregtelenítésre esküdne? Meginnánk? Amerikában ez már nem kérdés, hanem trend. A kérdés már csak az, hogy mennyire hatásos.A sors furcsa fintora, hogy az aktív szenes fekete italok már évek óta a boltok polcain sorakoztak, de nem igazán voltak népszerűek a vásárlók körében. Egészen addig, amíg Chrissy Teigen, John Legend csodaszép felesége nem tette publikussá közösségi oldalán, hogy egy üveg fekete italt ő maga is kipróbál, hátha rendbeteszi belülről. Ma már ez a reklám egyik legjobb formája, a követői megrohamozták a boltokat és magukévá tettek egy-egy üveget. De érdemes elgondolkodni egy pillanatra, mi is az az aktív szén? És valóban létezik jótékony hatása?”…eddig a cikk…….na mit szósz kicsi???….vágod?? …még szerencse hogy itt van ez a jó Chrissy és így ezentúl a tuttit benyeled…én birka,meg évtizedeken keresztül ittam boldogan a kecskeméti birslét, meg a mátrai kökényitalt, meg a répalevet almával, en plus…aktív szén nélkül…micsoda mák hogy nem lett nagyobb bajom…na várj, kár hogy nem vagyok celeb….mert egyből kitalálnám én is a frankót…szmúdi: kiwi,uborka, banán” bolus adstringenssel”…vagy…répa,alma, narancs „ buscopan 10mg „-al …vagy ribizli, kökény, csipke „ nolpaza control 20mg”-al…esetleg eper ,málna, banán finom „ quamatel”-el…!!…degeszre keresném,magam….de így meg maradok csóró…hiába qrva szar nem celebnek lenni…

foto: Emma Mc Intyre Dr.Oz etyi

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

Design a site like this with WordPress.com
Get started