Baden bei Wien távolbanéző közgyűlés

2019 november

.az idén is mint mindig az LDSA ( Long Distance Sight Association) a nemzetközi távolbanéző szövetség az évvégi értekezletét Badenben tartotta……az elnökünk Pablo Ferdinand Hess hosszas unszolására, elfogadtam az alelnöki posztot…egyhangú szavazással döntött a szövetség mellettem….egy feltételem volt, hogy még két évig szeretnék aktív maradni…beleegyeztek……az első nap tiszteletünket tettük Wolfgang Maximilian Kepler szobránál….ő a németek legendás versenyzője volt…az első német távolbanéző világbajnok…szobra a badeni fürdő előtt áll, emlékezvén arra hogy évtizedeken keresztül itt gyógyította fájós derekát és lábait, …nagyon sokan nem tudják hogy milyen rettenetes állóképesség kell ide….tonképp én is azért vonulok vissza, mert nem bírom tartani a lépést a fiatalokkal…még a nem túl gazdag szövetség versenyzőinek is van már dietetikusuk és erőnléti edzőjük….a nyenyec versenyző idén egy 11 fős csapattal jött…de a kiváló burját versenyzőt is nyolcan kisérték…..nade nem panaszkodom…….a magyar szekció újraválasztott elnöknek…és egy nagyon fontos döntést hozott a MATSZ ..( magyar távolbanéző szövetség )…az elavult Filatori gáti edzőközpontot bezárjuk…és áthelyezzük az elnökséggel együtt Szobra….én kérdeztem az alelnök asszonyt hogy járt -e Szob körül…de nagyon mérges lett, nemtom mé??….később megtudtam hogy Nőtincsen született….és a beavatottak szerint évszázados a szobi-nőtincsi ellenttét………hát így….

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

Design a site like this with WordPress.com
Get started