…a BAH csomópont…

…..2020 augusztus 27…….

….délután három óra tegnap ….buda bah csomópont aranyhíd söröző….a kánikula ellen egy kis stellával operálok…mellé pohár szóda….a csálinger csodálkozik, hogy sörhöz szóda??…ilyet még nem látott…akkor most jól nézze meg mondtam neki….esetleg hívja ki a majakovszkíj ( vagy király) utcai Hámori fényképészt….de még azelőtt hozzon ki egy másodikat…de már csak a sört….két méterre tőlem négy harminc körüli szaki…szabályos munkaruhában…overall…fehér..kék színekben…de szép tiszta…nem festékfoltos meg szakadt….elitbrigád mondtam magamban….kánikulai csönd…még az autók is csendesek ilyenkor….nem hallgatózom…hallom…a jó nagy darab festőruhás kezdi…előttük borsodi korsó…még sosem dolgoztam itt a baknál…jó kis hely ez….Lacóka meddig vagyunk itt?…Lacóka lehet a brigádvezető ( ő egy kicsit idősebb…negyvenes)….nagyot nyel…” még be nem fejezzük”….festőruhás nem szól…kicsit mosolyog…rákacsint a szemben ülő spanjára..”mácsakazé mert jó itt a kajesz is…meg a sör is…tennap is az a hentestokán baresz vót ) …” meg menü ilyen olcsón…na megéri az egész „ csatlakozik a szemben ülő….kiderül hogy már két hete itt vannak….hárman viszik a témát…de egy tíz perc után az eddig hallgatag negyedik megszólal…” te…mitől hívják ezt bah-nak…mé bah? …” a festőruhás vonogatja a vállát…” Lacóka te csak tudod ! „ derül fel….Lacóka kortyol..kicsit gondolkodik…rágyújt…” mitő…mitő…hát a zeneszerzőtől…itt a kongresszusi..meg ott a ligetben vannak koncertek …lehet hogy régen erre felé járt az a Bach…járhatott…” győzködi magát….a következő körnél a festőruhás felteszi a kérdést a csálingernek….ő mosolyogva ekszkuzál…” nem tudom…két hete kezdtem ..új vagyok „…..Lacóka lezárja a vitát….a zeneszerzőben maradnak…és mindegy is mert megjött a következő sör……és ha véletlen valaki nem tudja..akkor most figy BAH: Budaőrsi-Alkotás-Hegyalja kereszteződése….de amit én sem tudtam…hogy anno tényleg volt róla szó, hogy az eisenachi zeneszerző lesz a névadó….

One thought on “…a BAH csomópont…

Add yours

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

Design a site like this with WordPress.com
Get started