Fociemlék 1974-ből

..egy kis foci….is…1974…szeptember 25….pincértanuló voltam…hotel Royal….szürke szeptemberi szerdai nap…a teremfőnök úr kiadta a parancsot…” endresz úr …vegyen maga mellé két embert…és a listán szereplő poharakat…töröljék el…ja…nem sok….az esti rendezvényre….1200 db…nem hangzott rosszul…de átgondoltam….ráadásul fradi -győr…üllői ut….úgyhogy…megkértem a barátaimat, hogy vágjanak bele a pohártörlésbe….én meg lécet vettem az üllői útra….na..asszem életem legjobb meccse volt….Szabó Feri vágott egy ötöst…( vágod? ) ….a népsportban..tizest kapott…a Báró meg egy tizit bebaszott….de várj….tod mé hoztam fel ….???…na elmondom…a fradi mostanában vmi hurka ellen csinált egy ikszet….idegenben…én már rég nem nézem….tegnap a hozzáértő barátaimmal értékeltünk….Dudi…Janó..Charlie…váájár….nem.neeem….a focitudás….hanem….mert az nincs már…..hanem a gondolatok és nyilatkozatokat….Charlie meséli a hires Détári sztorit…én nem vágtam….anno vmikor kikaptak idegesben….két góllal……és rúgni kellet egy hármast.a visszavágon. …várj…Esterhazy…Détári..Nagyanti féle gárda…. a meccss előtt…Imrebá ( Komora) …komoly eligazitást tartott….” gyerekek..kimentek és megtémázzátok a témát…világos ? “…..ennyi volt az edzői utasitás….na hát igy….ezek mit témáznak meg??? …bammeggg…

Leave a comment

Blog at WordPress.com.

Up ↑

Design a site like this with WordPress.com
Get started