Fertőszéplak Polgármester vendéglő

….tegnap délben a Burgenlandi Távolbanéző Szövetség elnöke Dieter Fernab…aki egyébként jó barátom….sokszor meglátogattam már versenyen kívül Savanyúkúton…( Bad Sauerbrunn ) ebédet szervezett a Fertőszéplaki Polgármester étteremben…kiváló hely …déli 12 órakor találkoztunk….az első öt helyen álló versenyző és ő mint szervező…a délutáni verseny 16 órakor kezdődött….tehát itt már nagyon figyelni kell, hogy mit eszel mert …könnyen elálmosodsz és még Kapuvárig sem látsz el nemhogy Kismartonig….étlapot nem láttunk..ő ajánlott ..persze minden szentnek maga felé hajlik az esze vagy a keze…és az első helyen álló olasz versenyzőnek ezt a kis laza csülköt ajánlotta….a nagy barátomnak a burját bajnoknak meg egy vínerspiclit ( 3. foto)….kőnnyűmervékony jelszóval….a két hazai ..az Oberpullendorfi ( Felsőpulya ) Hansi…és az Oberschützeni ( Felsőlövő) Fabian….egy erőleves Fridatto..után egy kis adag pisztráng rostonnal operált….citromos szolda ..comme boisson…a szegény olaszra még rábeszélt egy birspálinkát…a burját meg nyomta a csapolt soproni söröket…alig tudtak felállni az asztaltól…én ha nem is ravasz..de minimum furfangos vagyok..átláttam a szitán és egy hortobágyi palacsintát és egy bodzás limonádét vettem magamhoz….így kiválóan ment a délutáni etap ..a burját meg az olasz kampobasszó…összetettben második vagyok Hansi mögött…..

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

Design a site like this with WordPress.com
Get started