…Sötét Gabi…

már rég szerettem volna leírni….1970.-ben elsős voltam a kölcseyben, Gabi harmadikos…egy iskolai zenekarban játszott…egy ilyen bulin haverkodtunk össze…szokatlan volt hogy egy harmadikos egy elsőssel barát lesz…persze ott volt polisz és árpi is akik a zenei életet vitték a suliban Gabival együtt..meg esténként az ádám söröző ahol a fél iskola képviselte magát…a suli után is maradt a barátság…sőt…akkor már együtt jártunk koncertekre…csajozni…kártyázni…játszott a kormoránban, később a bojtorjánban….mindig mehettem velük…nyaranta csillaghegyen ment az élet…foci, ulti…minden jó nő leszólítása….egyébként is csillaghegy a kedvence volt…egyszer cipruson a negyven fokban nyakig a vízben..mondta” etyikém csillaghegyen szeretnék megöregedni, veszek egy házat és csobbanunk meg ultizunk egész nap” és vett…úszni járt naponta..már reggel hívott hogy…ugye jöttök és lesz ulti?….nyugis pali volt…akkoriban mindenki dohányzott…én murattit szívtam meg marlborot…ő multit..egyik alkalommal megjött németországból és hozott barna multit…ez akkor újdonság volt…”etyi szokjál át erre, könnyebb hidd el” és rögtön adott egy dobozzal kostolónak…átszoktam és évekig a murattival vegyesen ezt szívtam….aztán amikor csökkenteni akartam a dohányzást, dobtam a multit, de egy utolsó dobozt bedobtam a fiókomba..nem is tudom miért….aztán amikor jött a hír hogy örökre itt hagyott minket…lepadlóztam csúnyán..a harmadik nap eszembe jutott a barna multi…szétszedtem a lakást..és megtaláltam..azóta az íróasztalomon van…Gabi! igérem, kibontjuk…viszek neked!!foto: ciprus 1985 a bojtorján együttessel…a kép jobb sarkában cigivel az ujjai között SÖTÉT GABI

One thought on “…Sötét Gabi…

Add yours

  1. Tetszett. Én is szerettem. Hiányzik. Hihetetlen, hogy ő már nincs …. Mindnyájan vénülünk …. Ölellek – Márti. 😃😍🍾

    Endresz István ezt írta (időpont: 2021. máj. 16., V, 9:42):

    > gasztroetyi posted: ” … már rég szerettem volna leírni….1970.-ben > elsős voltam a kölcseyben, Gabi harmadikos…egy iskolai zenekarban > játszott…egy ilyen bulin haverkodtunk össze…szokatlan volt hogy egy > harmadikos egy elsőssel barát lesz…persze ott volt polisz és ” >

    Like

Leave a comment

Blog at WordPress.com.

Up ↑

Design a site like this with WordPress.com
Get started