..Robi emlékére..pasarét 2018 július

..tíz éve ismerkedtünk meg..egészen pontosan, wimbledont néztünk a bázison ( pözsó..most újra pikk dáma) …berobogtál…fekete optika, kis táska keresztben, majd kérted a távirányítót és átkapcsoltál valami meccsre…én szóltam hogy mösszijő itt valami félreértés van…mert wimbledoni tenisznézés megy épp, ráadásul az egyik nagytudásúra rá volt téve a suska…gyorsan felálltál, kimentél a pulthoz és jöttél az italommal amit a pultoshölgytől snellbe kikértél…persze én gyorsan megbocsájtó típus vagyok….és megértettem hogy a bayern felkészülési meccse az elég fontos így július elején…cirka nyolc perc alatt lettünk haverok…régi bayern, régi német válogatott..74-es döntő..miért nem a hollandok nyerték…igazságtalan…a müller,beckenbauer, mayer…najó de a cruyff..a neeskens..a rep..a rensenbrink….persze igazán akkor nőttem a szemedben amikor elmondtam séróból a 76-os fradi bajnokcsapatot…hajdú,martos,bálint,rab,megyesi,ebedli,nyilasi,mucha,pusztai,szabó feri, magyar csóka…csere: kelemenguszti, brani,juhász pista, géczi, kistaki, engelbrecht, vépipeti,viczkó tomi…edző Jenő bácsi ( dalnoki)…aztán nap mint nap találkoztunk a bázison…foci,zene,fogadás…de azért volt történelem, irodalom.művészet…vesszőparipád volt a monarchia szétesése és a mi rábaszásunk..a köcsög labancnak semmi baja nem lett…mindenről tájékozott voltál…komoly volt az alap a fazekas gimiből…amikor idegenek jöttek és összekacsintottunk majd elkezdtünk beszélni kantról és nitsche-ről…megbeszéltük hogy a szocializmusban létezett-e progresszív imperatívusz…a beatles a rolling..a ramstein..a régi koncertek..ki-hol??…a nagyokon mindketten mindenhol…a vizilabda,ahol mindenkit ismertél..ismertél???…haverjaid voltak…amikor a varga gusztit kivitted münchenbe bayern meccre..( tudod etyi szeretem ezt a palit, nincs rá léje) egyébként is mindenkin segítettél …ha nyaralni mentem, alap volt a napi tudósítás pasarétről „ ma a koczkával vagyunk, 39 fok van..bontják a járdát, te meg andalúziában szívod a masszát ? vzeegg „ ..ittuk a securityt….magyaráztad milyen frankó termék…aztán elosztogattad a készletet… az esti koczka-robi díjék…az önfeledt éneklés..a vb-t, eb-t mindig együtt néztük…de a teniszt is…nem fogadtál,de mindig tudtál minden oddsot…aztán tavaly ki szerettünk volna menni a bl döntőre, de nem sikerült..akkor azt mondtat…”basszunk rá, majd kimegyünk a ruszkikhoz a vb-re” megvezettél…nem mentünk…!!!!ui. a bázisra sem nagyon járok…hiányzol !!

Leave a comment

Blog at WordPress.com.

Up ↑

Design a site like this with WordPress.com
Get started