…….Nemzetközi törülközőnap…

mi van??…megvizsgáljuk…

2019.május 23.

…ma reggel olvasgatom a híreket egy francia oldalon, és oldalt ahol futnak a reklámok megakad a szemem egy mondaton…” Jour de la serviette „….törülköző napja….mi van???…rákattintottam és tényleg….ki is fotóztam…nézd meg a második fotót….és mint a foci vb döntőt, napra, órára, percre figyelheted, hogy mennyit kell még aludni e jeles napig….utánanéztem angolul és magyarul is….hááaáááát….ott van az te…”Towel Day”…„ Nemzetközi törülközőnap” ….én már tavaly a Nemzetközi Vombatok napja után ( amiről írtam is tavaly októberben) semmin sem csodálkozom, de most mégis….na jó egy kicsit csak…persze lehet hogy én vagyok alul informált, de azért most leírom a megszerzett információkat, hátha van más is…..aki nem vágja…….szal….Douglas Adams angol sci fi író 2001-ben meghalt, és két héttel a halála után a Binary Freedom híroldal szerkesztője D. Clyde Williamson javaslatára lett ez a nap a Nemzetközi törülközőnap…de ahogy írják….vigyázz!!…pontosan két hét után….nade miről is van itt nagybaszó….Adams híres műve a „ Galaxis útikalauz stopposoknak”…mely cirka 15 millió példányban kelt el a nagyvilágban…és tv és rádiósorozat is volt belőle….adta az ötletet az emléknapra, így tisztelegnek a rajongói emlékezvén az íróra!….na és idézek „Törülköző: A lehető leghasznosabb dolog, amit csak magával vihet a csillagközi stoppos. Egyrészt komoly gyakorlati értéke van: beletakarózhatunk, hogy meleghez jussunk, míg átugrándozunk a Jaglan-Béta hideg holdjain; heverhetünk rajta, míg a Santagrinus-V ragyogó, márványhomokos tengerpartjain szívjuk a sűrű tengeri levegőt; felvitorlázhatjuk vele minitutajunkat, míg lefelé sodródunk a lassú, lomha Moth folyón; takarózhatunk vele, miközben Kakrafoon sivatagainak vörös csillagai ragyognak ránk; megnedvesíthetjük és fegyverként használhatjuk kézitusában; fejünkre tekerhetjük, hogy távol tartsuk a mérges gőzöket, vagy hogy elkerüljük a Traal bolygó Mohó Poloskapattintó Fenevadjának pillantását (észvesztően ostoba állat, azt hiszi, ha te nem látod őt, ő sem lát téged – annyi esze van mint egy cipőtalpnak, de nagyon-nagyon mohó); veszély esetén vészjelzéseket adhatunk vele, és természetesen beletörölközhetünk, ha még elég tiszta hozzá.”………..mint látjátok egy nagyon fontos információhoz jutottunk….viszonylag olcsón….de azért én nem vagyok elégedett….eddig én 17 éven át május 25.-én gyanútlanul törcsi nélkül szambáztam a városban, ….mennyi és mennyi veszedelemnek kitéve a védekező textil nélkül….még jó hogy életben vagyok….asszem egyszer 2009 május 25-én voltam biztonságban, mert akkor a Tomi haverommal kimentünk a csillaghegyi strandra kockázni…és akkor mindig van nálam három törcsi is….egy a székre, egy amiben törülközöm és egy mindig szárad épp, mert szegény édesanyám óva intett a vizes törülközőn való üldögéléstől….de példul az a szegény házi asszony, aki jön ki a zaldiból két gyerekkel és nyolc cekkerrel ….és egy árva törülköző nincs a nyakában…hát az hogy??….eddig hogy merte??…még belegondolni is rossz!!….és Laci bácsi??…jön haza a Kispesti kefegyárból, ….bemegy a törzshelyére a „ Lesz vigasz” kiskocsmába …..megiszik 21 kisfröccsöt….és tudod mi a legszarabb,??…hogy gyanútlan…nem érzi a veszélyt..legalább hanyagul ott lógna a nyakában egy Armani törcsi…….és világviszonylatban is….Pápua Új-Guinea….megy haza az őserdőben egy kukukukuk ( másnéven angák) harcos….jó van nála egy kőbuzogány meg egy nyíl négyszáz vesszővel…de baszhatja törcsi nékül….és így utólag….vágod hogy a Pavarotti milyen okos ember volt…nem csak énekelni tudott….nála mindig volt a nyakában fehér textil….én azt szeretném, hogy egy kicsit jobban tájékoztassák a lakosságot az ilyen fontos eseményekről….szórólapok…az önkori postázzon névre szólóan….tv….rádió……..én felkészültem….megyek ünnepelni….és neked is azt tanácsolom, hogy jövő szombaton, ha elindulsz ..bárhová is …rakj egyet lazán a nyakadba….és dobj a verda hátsó ablakába is egyet csak úgy….ja és olvass el egy Douglas Adams könyvet…ha eddig még nem ismerted….én még életemben nem olvastam sci fit…most a mester miatt indulok a múzeum körútra valamelyik antikváriumban csak találok….

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

Design a site like this with WordPress.com
Get started